Noi iti recomandam sa incepi cu un curs online de marketing sau un curs seoAmbele sunt solutii foarte
bune care te vor ajuta cu siguranta in viitor. Gandeste-te ca vei vrea la un
moment dat sa ai propria afacere moment in care un curs de marketing iti va fi
de foarte mare ajutor mai ales atunci cand vrei sa inveti cum sa iti vinzi
produsele.
De asemenea un curs de seo se va dovedi foarte util. In
momentul in care vei vrea sa iti faci site-ul tau nu va trebui sa apelezi la
profesionisti si sa platesti foarte mult abonamentul de seo in fiecare luna
pentru ca vei sti si tu orientativ ce anume trebuie sa faci.
Te poti gandi inclusiv la o cariera in SEO.  Optimizarea site-urilor pentru motorul de
cautare este un serviciu extrem de cautat in peisajul de marketing digital de
astazi. De fapt, intr-un sondaj recent privind tendintele de marketing online,
realizat de HubShout, aproape 67% dintre respondentii de afaceri mici si
mijlocii au mentionat SEO ca fiind cel mai solicitat serviciu de marketing
pentru 2018.
Dar SEO nu este o optiune de curs la cele mai multe colegii
si universitati, si atunci te vei intreba probabil cum au ajuns profesionistii
sa fie atat de buni pe ce fac, si de ce s-a intamplat asta. Deci, ce ii
impiedica pe oameni sa-si inceapa educatia si, ulterior, carierele in SEO?
Exista cateva motive posibile.
Seo poate fi prea dinamic
Avand in vedere faptul ca Google detine in prezent
aproximativ 64% din interogarile de cautare de pe desktop ale utilizatorilor
din S.U.A. (si chiar mai mult de 84%), este rezonabil sa concluzionam ca o
cariera in SEO este aproape interschimbabila, fiind un expert Google. 
Intre mai
multe actualizari de algoritmi majore si minore, Google analizeaza site-urile
luna de luna, si exista multe de urmarit. Autoritatea Google a disparut? Da!
PageRank este mort? Da. Datorita naturii constant fluctuante a actualizarilor
algoritmice si a factorilor de clasificare, SEO ar fi in mare masura imposibil
de standardizat si de invatat la nivel de colegiu.
Seo este greu de contorizat si masurat
SEO este o practica organica, adica este mai greu de masurat
si in mod semnificativ mai greu de manipulat. Metricile si instrumentele sunt o
componenta vitala a practicii de zi cu zi in SEO. 
Cu toate acestea, in afara de
Google Analytics, nu exista nici un standard industrial in privinta celor pe
care ar trebui si nu ar trebui sa le utilizati. Incercarea de a preda un curs
de colegiu pe SEO ar fi ca si cum s-ar preda la clasa istorie fara manual.
Clientii nu vor fi niciodata la fel si necesita abordari
specifice. Cum incepi treaba pentru ceva de genul asta? Aplicand o solutie personalizata.
Atunci cand simti ca nu este de competenta ta ceea ce clientul iti cere iti
recomandam sa refuzi sau macar sa spui ca ti se pare complicata cerinta. Poti
face asta intr-un mod foarte politicos pentru a nu ii deranja pe ceilalti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CAPTCHA ImageChange Image