De ce un magazin online are nevoie de un blog - 24monden.ro

De ce un magazin online are nevoie de un blog

Ne-am gandit să vă oferim cateva sfaturi utile pentru cei care dețin un magazin online. Pe scurt:

  • un blog vă va ajuta în promovarea motorului de căutare. Totul este simplu: puteți introduce cuvinte cheie in text, puteți crea un link cu alte articole de pe blog sau direct cu produsele de pe site, puteți scrie etichete de pagini. Toate acestea vor ajuta pagina și site-ul în general să crească în rezultatele căutării;
  • un blog va oferi oamenilor informații utile. Nu puteți spune totul în cadrul produsului, le poti oferi oamenilor ceva mai mult decât o descriere, caracteristici și costuri. De exemplu dacă vindeți produse pentru copii – spuneți pe blog cum să le folosiți corect, comparați cu alte produse, faceți o evaluare personală;
  • cu ajutorul unui blog nu numai că puteți informa, ci și vinde. Pui link-uri direct catre produse, pagini de vânzări, categorii specifice și produse pe care vrei să le vinzi în primul rând;
  • dacă atașați comentarii la blog, puteți discuta cu publicul online. Aceasta este o oportunitate excelentă pentru a vă apropia de clienții dvs.: pentru a răspunde la întrebări, a oferi sfaturi utile și poate țineți cont și de critici. Un alt mod de a obține comentarii este de a pune articolul pe rețelele de socializare – cu siguranță vor fi mulți care vor să vă întrebe despre produse sau despre produsele pe care le vindeți.

Este bine pentru cititori: știți să citiți articole bune, să obțineți cunoștințe noi. Desigur, spuneți, toate acestea pot fi obținute într-un alt loc – există multe informații pe Internet. Dar oamenii sunt leneși: de ce ar cumpăra un produs de pe un site, și să caute articole despre el într-un altul, când puteți face totul dintr-o dată! Imaginați-vă: o persoană studiază informațiile despre produs, vede un link către un articol tematic pe un blog. Sau invers: citește un blog, vede un link către produs. Este foarte rar ca cineva să meargă pe un alt site dacă există suficiente informații pe site-ul tău. Deci, ideea este în pălărie: rămâne doar să plasezi o comandă. Nu toate magazinele online au apreciat încă avantajele blogging-ului – faceți unul dintre primele avantaje atunci când vreți să vindeți.

Tipuri de conținut într-un blog al magazinului online

Conținutul blogului este de obicei scris sub formă de articole text, fotografii și videoclipuri , colecții tematice de bunuri, informații de divertisment – teste, chestionare, infografii. Toate tipurile de conținut au obiective și obiective diferite:

  1. Informații. După cum sugerează și numele, scopul unui astfel de conținut este de a informa cititorul despre produse, produse noi într-o anumită industrie și știri despre compania dvs. Nu contează dacă este vorba despre articole sau colecții de fotografii, benzi desenate sau infografice – ar trebui să ofere informații utile. În textele informaționale, publicitatea voilată este permisă sau chiar încurajată – link-uri către mărfuri, de exemplu.
  2. Vanzarea. Dar acesta este deja un PR direct al propriilor produse: noutăți despre sosirea colecțiilor de modă și a produselor noi, anunțul începutului reducerilor și vânzărilor, a condițiilor concursului sau a promoției, care oferă privilegiilor cititorilor blogului. Vă oferim sfaturi: utilizați coduri promoționale sau oferim reduceri pentru cititori: acest lucru îi va clasifica în rândul clienților VIP, ceea ce este întotdeauna frumos.
  3. Distractiv. Da, oamenii vor să se relaxeze și să zâmbească – ajutați-i cu asta! Efectuați un sondaj distractiv, faceți un test comic legat de subiectul dvs. și publicați doar o imagine amuzantă – astfel veți deveni mai aproape de cititori.

Magazin online Blog – Plan

Efectuați un plan de publicare exemplificativ, astfel încât să nu vă confundați în articole și să nu alimentați cititorul cu conținut de vânzare sau de divertisment. Totul ar trebui să fie clar: de exemplu, luni – informații despre produse noi, marți – un articol minunat de recenzie, miercuri – selecția foto sau ratingul produsului, joi – informații publicitare, vineri – timpul să te distrezi. Este clar că uneori se vor face ajustări la planul de conținut: de exemplu, un lot nou de bunuri ajunge brusc sau concurenții au un articol fain pe blogul lor. Acționați asupra situației, dar, în general, respectați-vă planul.

Noi am facut in mic blog informativ pentru cei care vând II. Ie-românească.ro este un proiect personal de afiliere, aici gasiti magazine online de unde puteți cumpara ii la prețuri speciale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *