Cele mai bune practici pentru crearea unui profil online

0
Retelele sociale online au devenit o parte esentiala de a construi o strategie de marketing online si prezenta in spatiul de afaceri. De asemenea, ne permite sa relationam cu oameni pe care nu am fi putut sa-i conectam altfel. Ca atare, eticheta de networking s-a schimbat. In timp ce crearea de retele prin intermediul site-urilor de socializare online este mai importanta decat oricand, care sunt cele mai bune practici atunci cand vine vorba de utilizarea site-urilor? Aici sunt cinci linii directoare pentru a va ajuta in mentinerea etichetelor atunci cand vine vorba de comunicarea in spatiul virtual. 

Pastrati profilul actual

Nu conteaza care este reteaua sociala pe care activezi. Fie ca este vorba de LinkedIn sau Facebook, asigurati-va ca profilurile sunt actualizate si coerente cu privire la imagini, mesaje si brand. Oamenii vor gasi neconcordantele in cazul in care ele exista. Daca una dintre retelele de socializare nu functioneaza pentru tine, ia in considerare o scadere si concentreaza-te pe retelele care au sens. O modalitate de a va asigura ca profilurile raman actuale este de a aloca un minim de 30 de minute la fiecare doua luni pentru a le revizui. 

Fii prezentabil 

Cand iti construiesti prezenta in LinkedIn, o faci pentru ca doresti sa te conectezi cu alte persoane. O modalitate de a face acest lucru este cautand prieteni si colegi pentru construirea unei retele de persoane pe care le cunosti. O modalitate de a te distinge de ceilalti este de a trimite o nota personala cu cererea ta, in special daca ai intalnit persoana la un eveniment sau la o conferinta o singura data. Comentariul poate fi ceva simplu de genul: „Doamna Popescu, te-am intalnit la Asociatia locala cutare si as dori sa ma  conectez cu tine pe LinkedIn”. Din moment ce persoana stie unde v-ati cunoscut, este mult mai probabil sa accepte cererea ta. 

Nu da pentru a obtine

Gandeste-te la retea ca la un loc de munca, unde va trebui sa lucrezi din greu si sa castigi respectul celorlalti in scopul de a te deplasa in sus pe scara companiei. Tot asa si in retelele de socializare: primesti dupa cum dai. Fii de ajutor, ofera sfaturi constructive in domeniul tau de expertiza, oferteza introduceri si ia in considerare o recomandare scrisa pentru un coleg, angajat sau fostul angajator. Daca esti o persoana activa in comunitatea retelei sociale, cererile vor fi primite cu caldura.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CAPTCHA ImageChange Image