pare o dovada de impolitete fata de client sa-ti ceara un produs si sa dai
neputincios din umeri si sa-i raspunzi ca nu il ai. Lipsa din stoc a unui produs
poate genera multa frustrare si dezamagiri.
neplacute. Primesc lista la plecare cu produsele care lipsesc: vopsea de par
roz pafuit, rosu intens, sampon de
regenerare cu cocos, crema hidratanta de seara, crema de reintinerire a fetei
sau a parului, oja aurie si argintie, iar cand descarc marfa tocmai atunci o
clienta intreaba daca avem in stoc vopsea cu ammoniac si i se raspunde:
produsele din care au ramas doar 10 exemplare, dar in zadar!
vopsea de par fara amoniac?
voi pierde din cauza lor! Cumparatoarele care se duc la alt magazin pentru
produsul solicitat isi vor lua tot de acolo si samponul, cremele si oja!
el imi spune linistit:
activitatea firmei noastre oferindu-ne rapoarte detaliate cu stocurile curente
in orice moment.”
prietenos si performant de facturi online testat gratuit timp de 30 de zile. Da si el a patit la fel cand lasa
salariatii sa-i faca lista de aprovizionare. Doar cand se inapoia ii spuneau: “Seful
acum am vazut ca ar fi trebuit sa luati si…si…, dar sper ca nu va suparati pe
noi, mai ales ca va mai plimbati si dumnevoastra pana la depozite, in plus mai
gasiti reduceri pe-acolo!
Aceasta
discutie mi-a facut mult bine fiindca situatia cu “va mai plimbati si
dumneavostra pe la depozite” devenise suparatoare, mai ales ca pierdeam
vertiginos locuri in clasamentul celor mai buni vanzatori de produse de
infrumusetare. Acum introduc personal datele si pot solicita raportul pe mobil
sau tableta cand ma aflu in depozite. Detaliile ma ajuta sa nu lipseasca niciun
produs din magazin, iar clientele sa fie foarte multumite.