De ce sa te bazezi pe o anvelopa Dunlop la drum lung

0

Tuturor conducatorilor auto ar trebui in primul rand sa le pese de siguranta la volan. Numeroase companii celebre care produc modele de cauciucuri auto pentru echiparea turismelor, cum este Dunlop, au ca principale obiective atingerea unor nivele de durabilitate si performanta sporita. Astfel de companii investesc de regula sume exorbitante in domeniul cercetarii si dezvoltarii pentru a proiecta anvelope destinate sa indeplineasca cele mai mari exigente ale clientilor de pretutindeni.

Linia Sport Maxx RT2 care a fost lansata de Dunlop spre finalul lui 2015 se incadreaza in categoria Ultra High Performance. Inaugurarea noii game de anvelope specializate de vara s-a desfasurat la Salonul Auto de la Geneva, unde s-a dezbatut tehnologia din spatele sau, in comparatie cu particularitatile modelulului precedecesor care a avut parte la randul lui de o mare popularitate, obtinand premii prestigioase si laude din partea expertilor in domeniu.

Testarile independente conduse de diverse autoritati in domeniu, precum TÜV SÜD, au demonstrat ca anvelopele Dunlop Sport Maxx RT 2, datorita optimizarilor efectuate, permit un nivel de aderenta sporit. De asemenea, se caracterizeaza printr-o manevrabilitate de exceptie, care devanseaza conform statisticilor si rezultatelor modelul precedent. Filosofia Dunlop si anume “Forever Forward” este prezenta si de aceasta data, SP Maxx RT2 asigurand o directie precisa de rulare in linie dreapta si in curbe.

Beneficiile anvelopelor Sport Maxx RT 2 consta in urmatoarele aspecte: o imbunatatire considerabila a aderentei la efectuarea curbelor pe orice suprafata carosabila gratie suprafetei de contact optime, furnizand simultan o rezistenta crescuta la fortele laterale. Un alt atu consta in structura ranforsata mai rezistenta. Remarcabila este si posibilitatea franarii pe distante mai mici, chiar si in conditii de rulare cu viteze ridicate. Randamentul kilometric foarte mult ii avantajeaza net pe toti soferii care intreprind trasee pe distante lungi, circuland preponderent pe autostrada.

Tehnologia implementata la noua linie se numeste Dunlop Touch si se caracterizeaza prin structura sofisticata, ranforsata de care pomeneam mai sus. Aceste anvelope vara au un design mai plat al benzii de rulare, rezultat in urma aplicarii tehnologiei MRT – Multi Radius Tread cu zece raze distincte; aceasta are rol in realizarea unei pete de contact cu 4-8 % mai mare si garanteaza, totodata, o distributie optima a presiunii pe suprafata de contact. Astfel, soferii se pot baza pe o fiabilitate extraordinara, iar acvaplanarea este diminuata.

Amestecul special de cauciuc pentru banda de rulare este rezultatul combinarii ingenioase a trei tehnologii de ultima generatie, implementate si la anvelopele de curse, dupa cum urmeaza: Silica-Plus si Dublu-Silica la care s-a adaugat un nou compus adaptiv ce ajuta la realizarea unor performante de franare mai bune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CAPTCHA ImageChange Image