Astazi, afacerile de tot felul au mai multe moduri si locuri, mai multe decat oricand, pentru a comercializa produsele si seviciile oferite. Insa decizia privind metoda de marketing potrivita, mai ales atunci cand ai o afacere mica sau chiar de dimensiuni medii, cu un buget mic si resurse limitate, poate fi dificila. In timp ce marketingul meadia este in mare parte gratuit, acesta poate fi un consumator mare de timp si energie, la fel ca si blog-urile. Pe de alta parte, metodele traditionale si investitia in fluturasi si brosuri sau cataloage poate deveni costisitoare. Deci, pentru afacerile mici, aflate la inceput, ce metode de marketing sunt mai nimerite? Iata cateva:

Ia-ti un site pe un domeniu usor de tinut minte. Cuvinte cheie, ca locatia si numele, este important sa fie incluse in denumirea site-ului. Asta daca este posibil. De exemplu, daca vei deschide o cafenea in Iasi, poti cauta numele de domeniu iasicafe.ro daca este disponibil.

Construieste designul site-ului astfel incat sa fie usor de navigat sau foloseste o firma de realizare site web. Cu cat este mai usor de utilizat site-ul, cu atat le va fi mai usor vizitatorilor sa gaseasca ceea ce cauta. Deschide vizitatorilor oportunitatea de a te contacta. Un numar de telefon si adresa societatii, precum si un email, ar trebui sa fie pe fiecare pagina, mai ales pe pagina de start. Este important ca informatiile de contact sa fie usor vizibile si de preferinta in partea de sus a site-ului sau la subsol. Fa-ti sistemul de meniu cat mai simplu, utlizand anteturi scurte si descriptive.

Asigura-te ca fiecare cuvant isi merita locul. Continutul este cheia, iar pe un site acesta trebuie sa fie captivant, relevant, proaspat si semnificativ pentru doua segmente tinta: motoarele de cautare si oamenii reali. Fiecare cuvant trebuie sa aiba un scop. De exemplu, cuvintele „bun venit” in titlu nu inseamna nimic si este o risipa de spatiu. Titlul ar trebui sa defineasca site-ul ca intreg, astfel ca poti folosi acest spatiu pentru a promova un produs, serviciu sau o locatie, folosind cuvinte.
Intelegerea publicului. Cine citeste ceea ce ai scris? Ce vor ei? Scrii pentru ei? Te faci usor de inteles? Le oferi suficiente modalitati de a interactiona cu tine? Esti rezolvarea problemelor lor si le raspunzi la intrebari? Cititorii site-ului sau blog-ului tau ar trebui sa gaseasca o valoare reala in ceea ce le prezinti.

Arunca-ti „brosura electronica” in cosul de gunoi si vorbeste-le vizitatorilor despre beneficiile produselor sau serviciilor oferite si despre modul in care poti sa le rezolvi problemele. Vorbeste-le despre valoare si despre ce inseamna clientii pentru tine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CAPTCHA ImageChange Image